Share your travel experience!

Sunday, March 13, 2011

Earthquake & Tsunami hit Japan in 2011.

It happened again.

Earthquake and tsunami hit Japan again this year in 2011.

I’ve subscribed CNN on my iPhone and it’s very sad to get the latest news on how many people have died in this tragedy.

I hope Japan will be strong to handle this and my condolence to the victim’s families.

 

… and this is VERY STUPID.

It’s not funny at all and I’m speechless with those heartless and stupid peoples who think a tragedy that had killed so many peoples is a JOKE.

Shame on you!

26 comments:

  1. tsunami yg paling teruk diabad ini,
    melibatkan ramai kematian,

    itu br kat paper,
    kat twitter ada seorang artis yg mempersendakan pasal tsunami nie ngn dok tanya "dimana ultraman & doraemon,selamatkan jepun"....ini bukan masanya utk bergurau,
    uish,
    ramai yg marah ok ngn gurauan itu....

    ReplyDelete
  2. Let's hope that the Japanese can be on their feet again as soon as possible.

    ReplyDelete
  3. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    " Antara kau dan aku
    Blog ini sebagai pengantara”
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Salam Sebuah persahabatan....
    Terima kasih
    kembara ziarah maya”

    Firman Allah Maksudnya: “Telah timbul berbagai kerosakan dan bala bencana di darat dan di laut dengan sebab apa yang telah dilakukan oleh tangan manusia; (timbulnya yang demikian) kerana Allah hendak merasakan mereka sebahagian dari balasan perbuatan-perbuatan buruk yang mereka telah lakukan, supaya mereka kembali (insaf dan bertaubat).” surah Ar-Rum ayat 41;
    Namun terlalu sedikit di kalangan kita yang ingin mengambil iktibar disebalik sesuatu yang ditimpakan Allah SWT. Mereka lebih meyakini teori dan pandangan manusia yang hanya bersandarkan pengalaman berbanding ancaman Allah SWT.

    ReplyDelete
  4. Oh dear what a kartoon!!!

    ReplyDelete
  5. to be funny but at the right time and place.

    Today there is another big explosion of a nuclear plant near Fukumi. Beware of the acid rain tomorrow or the following days.

    ReplyDelete
  6. fucking asshole for bein soo uncompassionate

    ReplyDelete
  7. Anonymous12:14 PM

    buat peringatan dkt ko jugak supaya insaf!

    ReplyDelete
  8. herm..itu la..psl tsunami pon nak wat joke...

    takziah untuk rakyat jepun...

    ReplyDelete
  9. I hope everything will be fine soon in Japan. It's a tragedy and that comic sure does not help!

    ReplyDelete
  10. cw - zaman sekarang manusia dah tak tahu mana yang nak diguraukan dan mana yang perlu diambil serius!

    ReplyDelete
  11. tekkaus - let's pray!

    ReplyDelete
  12. afzainizam - setuju bro.

    ReplyDelete
  13. bananaz - that's why :(

    ReplyDelete
  14. drsam - yeah. i was bringing along umbrella here and there.

    ReplyDelete
  15. romie - oy! so vulgar :P

    ReplyDelete
  16. anonymous - letak nama sebenar. jangan jadi pengecut.

    ReplyDelete
  17. teja - memalukan! masuk CNN!

    ReplyDelete
  18. foong - worse someone who is dear to a politician could spit something not "sweet" to hear.

    ReplyDelete
  19. tuelah pasal,
    hal2 berkaitan ngn bencana alam nie jgn lah dibawak bergurau,
    ia akn menyentuh sensetiviti org yg terbabit dlm bencana itu...

    Kita x payah fikir jauh,
    bayangkan kalau kita berada ditempat mereka,
    tetiba kita dgr ada org buat bergurau dlm hal itu,
    apa perasaan kita?
    tentu kita akn jadi marah + kecewa kan,
    hurm....

    ReplyDelete
  20. Anonymous1:47 PM

    aku tak pengecut,cuma tak nak org tau pasal ko sebenarnya...taubat!dah tsunami ni nak couple lagi ker dengan tututut chi tu

    ReplyDelete
  21. cw - betul tu cw. setuju 100%

    ReplyDelete
  22. anonymous - rasa happy?

    ReplyDelete
  23. apapun kita doakan agar mereka di sana tenang dgn apa yg sdg berlaku,
    dan kita doakan agar semuanya kembali seperti sediakala,
    itu saja yg kita mampu....

    btul x?

    ReplyDelete
  24. yep cw. mari kita sama2 doakan.

    ReplyDelete

Thank you for the comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...